Dovezen v roce 2019 z Německa kde dlouho stál celých 20 let zapomenut. Vůz byl po neznámém počtu předchozích majitelů. Nicméně v době nákupu jsme vůz kupovali od druhého majitele (po stavbě).




Design
Vůz byl snížen o cca 10cm u čelního skla kde se pozvolna zvedal zpět nahoru. Automobil byl říznut do tzn „Wedge – shape“. Úprava byla certifikovaná a provedena společností DANNERT. Vůz stojí na discích značky Mangels se záporným ET a s již nesehnatelným rozměrem 225/50 R15 na zadní nápravě (Toyo stále vyrábí). V předu tak 195/55 R15 (typický rozměr dvojkové fabie). Rozšířené blatníky od taktéž od DANNERT kde vzadu proběhlo rozšíření o 5cm respektive vepředu o 2cm.

Interiér


Interiéru majestátně figurovali dvě sedačky Recaro (původem z VW), které měli na míru upravené koleje. Následně byla námi modifikována palubní deska, kterou jsme dovybavili budíky z Porsche 944. Konrétně tak kombinovaný přistroj ukazující teplotu vody (nevyužito), ukazatel mazání, dobíjení a paliva. Rychloměr ocejchován do 240 km/h včetně otáčkoměru s limitem do 6000 otáček za minutu (standartní VW točí do 4000 rpm). Interiér byl z původní plesnivé žluté přešit do stříbrné barvy.
Akce
Vůz dále objížděl a sloužil majiteli do března 2025 kdy byl prodán milovníkovi starých brouků Mirkovi.







